Waldi pisze:Nie wiem , ale nie wydaje mi się by podawane efekty powodowała przepustnica lub czujnik położenia przepustnicy /na foto/, ale może. Ciekawi mnie czy opisywane zachowanie występuje tylko po tankowaniu do pełna, czy też w innych okolicznościach. Może to nie kwestia paliwa, a / jak sugeruje rawla /braku lub niewłaściwego odpowietrzenia zbiornika paliwa. W tym silniku / z 2006-7 roku/z pompy paliwa wychodzi przewód, który zasila silnik w paliwo oraz przewód odprowadzający nadmiar paliwa z silnika do zbiornika za pośrednictwem pompy paliwa. Może coś z nimi jest nie tak i w sytuacji pełnego zbiornika nie ma powrotu i zalewa.
Walki
Nigdy nie eksploatowałem jednośladu z
pompą paliwa,ale bywa też tak w innych pojazdach.
Chodzi o różnicę rozszerzalności paliwa/powietrza.
Przy pełnym zbiorniku poprostu podciśnienie może na tyle wzrosnąć
(przy braku/niedrożności)odpowietrzenia,
że pompa nie daje rady...
Może to dobry kierunek?