ralph pisze:Właśnie wraz z moim mechanikiem staraliśmy się odkryć różnicę między M/T a S/T może ty wiesz gdzie leży różnica,w twardości? bieżnik taki sam sama jazda , wiadomo teren i jak sucho super gorzej po mokrym trzeba uważać

Ja mam wrażenie, że A/T ma minimalnie wiekszy bieżnik niż S/T.
pol_pm_Pirelli-Scorpion-MT90-S-T-130-80-17-65P-TL-DOT2014-1867_3.jpg
AT.png
Na oko S/T wydaje sie oferowac minimalnie większy contact path niż A/T. Nigdzie nie trafiłem na info o innej mieszance. Jedyne co mi się udało wygooglować to info, że S/T to 90:10 a A/T 70:30. Przy czym to mocno naciągane jest bo jedna i druga nie poradzi sobie na niczym innym niż szuter i twarde podłoże. A/T na miękkim błocie bardzo szybko się zapychał. Byc może jak by latać cały czas na odcięciu to by się tez oczyszczał - ale to nie mój skill.
Na olbrzymi plus to trwałość. Od stycznia nie mogę zjechać przedniej A/T. Tylną zdjąłem tylko dlatego, że zabiłem koło a szkoda, bo miała jeszcze dobre3mm bieznika i łdnych pare tyś km by zrobiła.