Royal Enfield Himalayan 450

Tutaj możesz pochwalić się swoim moto.
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Awatar użytkownika
Biszkopt
Moderator Forum
Posty: 1811
Rejestracja: 29 lip 2021, 9:21
Imię: Michal
Motocykl: Benelli TRK 702X + Daelim vs125
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Nocleg u mnie: namiot
Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
Golice - Siedemnaste Spotkanie forumowe:
Kubiesiówka - Osiemnaste Spotkanie forumowe:
Golice - Dziewietnaste Spotkanie forumowe:
Sokoli Dwór XX Spotkanie:
Kontaktowanie:

Re: Royal Enfield Himalayan 450

Postautor: Biszkopt » 07 lut 2025, 9:01

pysiu pisze:Uczmy się jeść ryż pałeczkami ...
dejv pisze:Suzuki konsoliduje platformę i zwyczajnie stawia na rzędowe dwójki (V-Strom 800 i pochodne).
Natomiast dobrze znana widlasta dwójka Suzuki sprzedawała się coraz gorzej.
Wygląda to tak jakby Japończycy postanowili ostatni raz odciąć kupony od starego silnika i sprzedali licencję dalej.
podobnie z resztą zrobiło Kawasaki. Moto Morini X-Cape 650 to motocykl zadziwiająco podobny do pierwszej generacji Versysa 650.
Voge 900 DSX bardzo mocno przypomina BMW F800 GS w nowych szatach.
Silnik Hondy CB500 przeżywa kolejne reinkarnacje, na przykład w Romet 525, Rieju Aventura 500...

Moje Benelli napędza też silnik minionkowy dziwnie zbliżony wyglądem do tego który miałem w Er6 i montowany był w pierwszym Versysie

Awatar użytkownika
Prim
Maniac Rider
Posty: 1343
Rejestracja: 27 lip 2017, 13:24
Imię: Szymon
Motocykl: Royal Enfield Himalayan 450
Lokalizacja: Pyskowice
Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
Kontaktowanie:

Re: Royal Enfield Himalayan 450

Postautor: Prim » 10 lut 2025, 12:12

A "RE" od początku do końca jedzie swoją ścieżką. Trzepie te pancerne silniki i stalową ramę bo główny odbiorca ich motocykli to zwykły Prabhu z Mumbaju, który z rodzinnej wioski potrzebuje przywieść krowę na baku i związanych 37 kańek zsiadłego mleka na bagażniku. Do tego żeby zwróciły się koszty paliwa to podwiezie Muhammada z dwiemia siostrami na przedmieścia. A skoro jeszcze są gmole przednie przy zbiorniku paliwa to ze 30 kg Betla do żucia też można przywiązać :))
I to wszystko drogami głównie szutrowymi :)

Nie masz uprawnien by zobaczyc link!

dejv
Road Racer
Posty: 991
Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
Imię: Dawid
Motocykl: Aprilia Tuareg
Lokalizacja: Polska
Kawa u mnie: Tak
Zlot Skulsk IV:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
Kontaktowanie:

Re: Royal Enfield Himalayan 450

Postautor: dejv » 10 lut 2025, 14:21

Prim pisze:A "RE" od początku do końca jedzie swoją ścieżką. Trzepie te pancerne silniki i stalową ramę bo główny odbiorca ich motocykli to zwykły Prabhu z Mumbaju, który z rodzinnej wioski potrzebuje przywieść krowę na baku i związanych 37 kańek zsiadłego mleka na bagażniku. Do tego żeby zwróciły się koszty paliwa to podwiezie Muhammada z dwiemia siostrami na przedmieścia. A skoro jeszcze są gmole przednie przy zbiorniku paliwa to ze 30 kg Betla do żucia też można przywiązać :))
I to wszystko drogami głównie szutrowymi :)

Nie masz uprawnien by zobaczyc link!

Marketingowo to jest świetny ruch. Gdyby próbowali konkurować np osiągami czy nowoczesną technologią to zwyczajnie by polegli już w pierwszej rundzie.
Natomiast image marki to coś czego nie da się przełożyć na cyferki w katalogu danych technicznych.
Kupując np KTM wybierasz osiągi. Kupując RE wybierasz pewien styl.

Moim zdaniem bardzo rozsądna i przemyślana ścieżka.


Wróć do „Twój motocykl”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości