Yamaha Virago XV125
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Suzuki RM 125 zamiast samo RM 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Suzuki RM 125 zamiast samo RM 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Yamaha Virago XV125
Chyba zostawię. Będzie można na bieżąco przetrzeć w razie potrzeby. Klar musiałby być utwardzalnym lakierem, bo inaczej szybko go szlag trafi - temperatura, olej, benzyna. Czytałem na którymś forum, że lepiej dać sobie spokój z powlekaniem tego klarem. Albo lakierujemy temperaturowym na kolor albo zero czegokolwiek. A tutaj kolor nie pasuje za bardzo, nawet czarny.
-
- Road Racer
- Posty: 901
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Re: Yamaha Virago XV125
Zawsze możesz polecieć chromem. 

- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Yamaha Virago XV125
Chrom to w wersji DX jest. Wylustrowane aluminium też jest ok i mnie wystarcza.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Yamaha Virago XV125
Na aluminium musi byś specjalny klar + primera. Inaczej szybko pokarze się koronka czyli te purchle
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Yamaha Virago XV125
No dobra, a te wszystkie stare Jawy, WSKi, SHLki, Junaki, Panonie, Komarki itd. nie miały żadnych powłok lakierniczych na blokach i pokrywach i jakoś żyły i żyją nadal. A wszystkie są z podobnego stopu aluminiowego przecież. To co było u mnie, to efekt 20 lat eksploatacji motocykla, jeśli zaś dba się o stan na bieżąco, to chyba nie powinno się pojawić.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Yamaha Virago XV125
KPróżna na aluminium powstaje właśnie między powłoka lakiernicza a aluminium. Zgromadzona wilgoć zaterza się czy coś tam i wtedy zaczyna sie utleniac aluminium.
Temat jest pewnie na całą książkę. Polerowane czy nie aluminium najwyżej może zssniedziec, temat do życia lub zspolerowania. A jeśli chodzi o silniki jaw czy rometow to chyba inne materiały, w sensie Alu to Ali, ale w stopie mogą być mniej czy bardziej szlachetne dodatki, zreszta tak jak z autami kiedyś to robili na lata a nie na kilka lat...
Nasze virago chyba i tak jakościowo nie są złe, moja 20 lat plus i jakoś tylko na tylnym błotnik die korozja pojawia, lekkie purchle na silniku zwlaszz
Czy na pokrywach głowie o dziwo. W każdym razie lakierowana nie ma sensu. Lepiej 2 czyv3 razy w roku szmatką z pastą lekkoscierna wytrzeć nalot.
Temat jest pewnie na całą książkę. Polerowane czy nie aluminium najwyżej może zssniedziec, temat do życia lub zspolerowania. A jeśli chodzi o silniki jaw czy rometow to chyba inne materiały, w sensie Alu to Ali, ale w stopie mogą być mniej czy bardziej szlachetne dodatki, zreszta tak jak z autami kiedyś to robili na lata a nie na kilka lat...
Nasze virago chyba i tak jakościowo nie są złe, moja 20 lat plus i jakoś tylko na tylnym błotnik die korozja pojawia, lekkie purchle na silniku zwlaszz
Czy na pokrywach głowie o dziwo. W każdym razie lakierowana nie ma sensu. Lepiej 2 czyv3 razy w roku szmatką z pastą lekkoscierna wytrzeć nalot.
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Yamaha Virago XV125
No i właśnie o tym piszę.
Zostawiam spolerowane i dbam na bieżąco. Taki mam zamiar.
Co do szlachetnych dodatków w WSK, to na to bym za bardzo nie liczył. Takie były czasy, że robiło się z tzw. gównolitu.
Zostawiam spolerowane i dbam na bieżąco. Taki mam zamiar.
Co do szlachetnych dodatków w WSK, to na to bym za bardzo nie liczył. Takie były czasy, że robiło się z tzw. gównolitu.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Yamaha Virago XV125
Chyba najlepszy sposób. Też tak będę miał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości