Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Tutaj możesz pochwalić się swoją 125.
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Suzuki RM 125 zamiast samo RM 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Marchewa
Plecak
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2018, 18:57
Imię: Jakub
Motocykl: CBR 125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Marchewa » 18 mar 2018, 22:44

Cześć :!: ,od wczoraj jestem posiadaczem CBR125 na wtrysku z 2007r. Kupiłem ją w kredyt za dobre pieniądze ,zapakowałem do bory w sedanie i po powrocie postawiłem ja na koła wkładając tylko osie a że pizgało strasznie wolałem sobie odpuścić składanie po tej śnieżnej nawałnicy 8-) . Wstając rano zszedłem odrazu na dół i zacząłem ją składać do kupy ,miała zdemontowany zawias przód.,koła,plastiki,czachę tylko po to by zmieściła się do sedana.. :? No więc już będąc na dole przed blokiem wziąłem się do pracy,zajęło mi to 2h z przerwami by się ogrzać :) zyskałem widownie z okien,ludzie pewno zdziwieni że robię to w taki ziąb heh ale prawda taka że muszę mieć sprawny i poskładany sprzęt bo bym nie mógł spać ehh 8-) . Po poskładaniu zastanowiłem się trochę nad śrubkami żeby dobrać jakieś ładne torxy lub imbusy i będą mi potrzebne :
10 fi 10 +5 nakrętek
10 fi 8 +5nakrętek

Dodatkowo zauważyłem że przycisk przełączania świateł nie działa (sprężynka) i świecą drogowe + jmuszę kupić żaróweczki h4 i chyba wybiorę z Osram-a moim zdaniem są godne polecenia gdyż mam je w borci już 5miesiąc.

*Następnie chciałbym wymienić olej i wybiorę Shella Xelix 10w40 który daję radę i jest moim zdaniem najlepszy . Dodatkowo świeca i filtr powietrza K&N który można prać.

Muszę również zakupić wypełnienie zegarów "Lewy" bo obecny jest peknięty.

Wymiana końcówki wydechu na krótszą hmm komin hondy 125 nie jest w moim guście

Zestaw Athena 166cc +ecu ale bardziej tak na wakacje

Zębatka na zamówienie 60z + łańcuch did wzmocniony

Lusterka łezki +kierunki led +crash pady

Zawiasy przód cagiva mito z kołem

To by było na tyle jak narazie,w niedługim czasie zrobi się trochę cieplej to wpadnią większe działania ,jak narazie chciałbym ją dopieścić i przygotować wszystko na sezon . Będe ciągle zdawał relacje a tu trzymajcie jpg :D





:lol:
IMG_20180318_181605.jpg


IMG_20180317_175612.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Marchewa
Plecak
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2018, 18:57
Imię: Jakub
Motocykl: CBR 125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Marchewa » 19 mar 2018, 3:43

Trochę sobie pojeździłem i wyczułem trochę moto a szczególnie hamulce na oblodzonym kawałku ;) dodatkowo upaliłem trochę gumę bo nowa opona i :!:
Tu macie krótki filmik który nagrywałem telefonem 8-)

https://m.youtube.com/watch?v=4fqKQQs4wMQ

Awatar użytkownika
romek37
Easy Rider
Posty: 699
Rejestracja: 16 sty 2017, 11:14
Imię: Romek
Motocykl: SHINERAY XY125-11A
Lokalizacja: Świnoujście
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Nocleg u mnie: namiot
Kontaktowanie:

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: romek37 » 19 mar 2018, 7:48

Ładna maszyna, moje klimaty. Co do żarówek, to sprawdź dobrze jakiej powinny być mocy. Ja mam 25W. Przez 35W co chwila musiałem ładować akumulator i trochę trwało zanim doszedłem o co chodzi.

Tempest

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Tempest » 19 mar 2018, 8:13

Marchewa pisze:Dodatkowo zauważyłem że przycisk przełączania świateł nie działa (sprężynka) i świecą drogowe


Motocykl powinien być jeszcze na gwarancji, wymienią Ci w serwisie na nowy bez opłaty.

Marchewa pisze:Zestaw Athena 166cc +ecu ale bardziej tak na wakacje


Nie specjalnie podoba mi się publiczne chwalenie się zamiarem łamania prawa..
Ponadto czy opłaca Ci się dla ewentualnych 10 km/h więcej, montować trudnej do określenia jakości zestaw zwiększający pojemność dodatkowo zawiera on obwód tzw. "nowe" ECU -"oszukujący" komputer Hondy..
A przede wszystkim, w przypadku każdej kontroli narażasz się na bardzo poważne konsekwencje finansowe i procesowe.. Nie wspomnę już że każdy przegląd techniczny będzie oszustwem.. Efekt praktycznie żaden, a konsekwencje bardzo poważne. Tak przerobiony motocykl to raj finansowy dla ubezpieczyciela, nie dość że nie wypłaci Ci żadnego odszkodowania, to jeszcze wytoczy proces o oszustwo i narażenie na straty finansowe..


Marchewa pisze:Zawiasy przód cagiva mito z kołem


Tu lepiej poszukać czegoś dedykowanego, po co zmieniać koło?

LwG.

Tempest

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Tempest » 19 mar 2018, 8:50

Marchewa pisze:żaróweczki h4 i chyba wybiorę z Osram-a moim zdaniem są godne polecenia gdyż mam je w borci już 5miesiąc.



CBR125R z rocznika 2017 ma fabrycznie montowane żarówki H4 12V 60/55W , na pierwszy montaż idą żarówki japońskiej firmy KOITO-jest to klasa superpremium , tylko należy pamiętać że nie są to dokładnie żarówki samochodowe!

dejv
Road Racer
Posty: 991
Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
Imię: Dawid
Motocykl: Aprilia Tuareg
Lokalizacja: Polska
Kawa u mnie: Tak
Zlot Skulsk IV:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
Kontaktowanie:

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: dejv » 19 mar 2018, 15:09

A co to niby jest? H4 to standard taki sam dla aut jak i motocykli. Ma wyraźnie określoną moc.



Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka

dejv
Road Racer
Posty: 991
Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
Imię: Dawid
Motocykl: Aprilia Tuareg
Lokalizacja: Polska
Kawa u mnie: Tak
Zlot Skulsk IV:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
Kontaktowanie:

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: dejv » 19 mar 2018, 15:20

Szanowi koledzy, prosze nie mylic dwuwłóknowych żarówek BiLux z dwuwłóknowymi żarówkami H4.
Bilux to 35W/35W, H4 to 55W/60W.

Wbrew pozorom pomimo podobnej konstrikcji te żarówki nie są ze sobą zamienne.

Co do wymiany BiLux na H4 - naprawdę warto, ale warto to zrobic z głową. po pierwsze nie stosujemy oprawek h4 w kloszac Bilux. Kupujemy cale lmpy - kosztuja grosze na rynku wtórnym.

Po drógie idziemy w przekaźniki. To nie tylko pozwala uniknąć spadkow napięc na instalacji, ale odciąża przełączniki zespolone i resztę instalacji, która musiałaby dostaraczać stale 2x więcej prądu.

Tempest

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Tempest » 19 mar 2018, 15:24

dejv pisze:A co to niby jest? H4 to standard taki sam dla aut jak i motocykli. Ma wyraźnie określoną moc.

Racja, przecież H4 ma takie samo mocowanie, pomyliłem z H1. :?

Tempest

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Tempest » 19 mar 2018, 15:28

dejv pisze:Szanowi koledzy, prosze nie mylic dwuwłóknowych żarówek BiLux z dwuwłóknowymi żarówkami H4.
Bilux to 35W/35W, H4 to 55W/60W.


Co do wymiany BiLux na H4 -


Akurat CBR125R z rocznika 2017 ma już montowane H4 55W/60W seryjnie.

Marchewa
Plecak
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2018, 18:57
Imię: Jakub
Motocykl: CBR 125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Honda CBR 125R 07r historia by Marchewa

Postautor: Marchewa » 19 mar 2018, 15:29

Wolfqanq :D ,może i komuś sie udało już kto wie heh
Oo i dzięki za info z tymi żarówkami = )

Romek37
Dzięki wielkie = D :!:

Tempest
Ja wszystko sam robię :twisted: ,nie chodzę po serwisach bo dla mnie to szkoda czasu i lubię siedzieć przy moto i grzebać . Mam za sobą 2 gruntowne odbudowy więc wiem co i jak = )
Nie chwale się lecz jak już tu dołączyłem chciałem zdradzić to wam = )
Dodatkowo z tym kitem to wiem jak jest z ubezpieczycielami ,mątując to wiem co mi grozi ale "co by było gdyby" :p nie martwie się przeszłością ani przyszłością = ) a jestem bardziej chłopakiem który uwielbia jeździć dremlem po kanałach w cylindrach,flow głowic żeby wycisnąć jak najwięcej hp bo sprawia mi to radość = )
Zawieszenie Up side down bardziej bedzie funkcjonalne wizualnie a drogie aż tak nie są .
Dzięki za info z żarówkami,będe mieć na uwadze = )
Lewa !


Wróć do „Twoja Honda 125”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości