Hmmm.... strasznie tu pusto w temacie MSX - jak z resztą w całym polskim fragmencie internetu.
MSX to taka fajna maszynka, a nigdzie żadnych informacji, fora puste ....
koledzy z większych maszyn jak ich spotykam to z ciekawością siadają, próbują.... "jaka fajna, mała, do miasta...."
tylko wymaga kilku poprawek i zmian- jak już się przekonałem do wymiany wydech- podobno dodaje 1 KM - to az 10 % mocy wiecej i to prawie za darmo - tylko na co wymienić? coś bardzo drogiego, czy może jakiś zestaw z aliexpress?
MSX ogólnie
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Suzuki RM 125 zamiast samo RM 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Suzuki RM 125 zamiast samo RM 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
-
- Plecak
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 sie 2017, 8:40
- Imię: Robert
- Motocykl: honda MSX
- Lokalizacja: 3 miasto
Re: MSX ogólnie
Jeżeli wydech ma coś poprawić to tylko dedykowany, homologowany zestaw do tego motocykla...
np.
https://moto-tour.com.pl/product-pol-88 ... gIJo_D_BwE
Inna prawa że poza lepszym dźwiękiem to wątpliwe aby poczuć tego circa 0,6 KM w czasie jazdy..
Inne tego typu zmiany mogą raczej coś zabrać niż dodać z mocy..
np.
https://moto-tour.com.pl/product-pol-88 ... gIJo_D_BwE
Inna prawa że poza lepszym dźwiękiem to wątpliwe aby poczuć tego circa 0,6 KM w czasie jazdy..
Inne tego typu zmiany mogą raczej coś zabrać niż dodać z mocy..
-
- Plecak
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 sie 2017, 8:40
- Imię: Robert
- Motocykl: honda MSX
- Lokalizacja: 3 miasto
Re: MSX ogólnie
Inne tego typu zmiany mogą raczej coś zabrać niż dodać z mocy..[/quote]
oj nie zgodzę się kolego, jest w gdańsku MSX po zmianach ( zakty wal i tłok, wydech nowy, zmieniona mapa wtrysku, dołożone turbo) i z 10 KM zrobiło sie 25 KM.
A 0,6 KM - to pewnie przełoży się na kilka km/h szybciej (zakładając takie same warunki na drodze)
no i wydanie takiej kwoty na zyskanie 0,6 KM i posiadanie nalepki akrapowicza - to choć nie jestem skąpcem, to już gruba przegina.... to taniej wyjdzie samemu wziąć szlifierkę, wiertarkę i wypróć wszystko z tłumika seryjnego.
:)
oj nie zgodzę się kolego, jest w gdańsku MSX po zmianach ( zakty wal i tłok, wydech nowy, zmieniona mapa wtrysku, dołożone turbo) i z 10 KM zrobiło sie 25 KM.
A 0,6 KM - to pewnie przełoży się na kilka km/h szybciej (zakładając takie same warunki na drodze)
no i wydanie takiej kwoty na zyskanie 0,6 KM i posiadanie nalepki akrapowicza - to choć nie jestem skąpcem, to już gruba przegina.... to taniej wyjdzie samemu wziąć szlifierkę, wiertarkę i wypróć wszystko z tłumika seryjnego.

Re: MSX ogólnie
profi pisze:A 0,6 KM - to pewnie przełoży się na kilka km/h szybciej (zakładając takie same warunki na drodze)
no i wydanie takiej kwoty na zyskanie 0,6 KM i posiadanie nalepki akrapowicza - to choć nie jestem skąpcem, to już gruba przegina.... to taniej wyjdzie samemu wziąć szlifierkę, wiertarkę i wypróć wszystko z tłumika seryjnego.:)
0,6 km nawet nie poczujesz w prędkości maksymalnej, ale poprzez delikatny wzrost momentu który ten akrapovic daje polepszy się odrobinę przyspieszenie na starcie..
"Wyprócie" tłumika bardzo pogorszy osiągi Twojego MSX-a, dedykowany tłumik to nie pusty tłumik.. "druciarstwem" nic się nie zdziała.
Pytałeś o modyfikacje wydechu...
Jest faktycznie dedykowany kit "turbo" do Hondy Grom.. daje circa 23,6 KM-26,7 KM mocy (i aby sprawnie funkcjonował i nie wystarczył na jedną 10 minutową jazdę ) wymaga wymiany podzespołów silnika i zwiększenia pojemności (kit BiG Bore)- tylko jaki to ma sens? Konieczna kategoria prawa jazdy A, a osiągi bardzo mizerne jak na motocykl pod taką kategorię uprawnień.. o stabilności prowadzenia nie wspomnę.
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości