Nie masz uprawnien by zobaczyc link!
Poradźcie jak to wyprostować - tylne koło górą leci lekko w lewo. Zdejmowałem je przy okazji wymiany opony ale nie ma możliwości regulacjo w osi pionowej. Jak sądzicie - da sie je wypionować ?
arapaho pisze:Nie masz uprawnien by zobaczyc link!
Poradźcie jak to wyprostować - tylne koło górą leci lekko w lewo. Zdejmowałem je przy okazji wymiany opony ale nie ma możliwości regulacjo w osi pionowej. Jak sądzicie - da sie je wypionować ?
arapaho pisze:Szprychy bym odpuścił ponieważ koło nie ma bicia w żadnej płaszczyźnie, ośka prosta bo zdejmowałem koło i była wyjęta. Amorki hmmm... są stare - jeszcze oryginalne regulowane. Obydwa regulatory są ustawione na tym samym ząbku. Ale gdyby jeden z amorków był padniety to myslisz że mógłby tak przestawić wahacz ?
arapaho pisze:Ok, jeśli to róznica na amorach to pozostaje pytanie - czy amor prawy ciągnie do góry czy lewy wypiera na dół, a może krzywy wahacz naciąga amorka... Jesli to któryś amor można by sprawdzić poprzez np. ściśnięcie o 1 ząbek lewego amorka ale nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak podejść. Czy trzeba go zdjąć? czy trzeba mieć jakiś specjalistyczny klucz - co radzisz ?
mirage pisze:U mnie amory mają wstępną kilkustopniowa regulacje, do tego specjalny klucz,i oznaczenia ustawień na amortyzatorze.
Z fotografii widać,że są u Ciebie jednakowe ustawienia.
Zakładam,że nie ma wycieków ,bo nie wspominasz o tym,a to by było nie fajne (!)
arapaho pisze:tak wycieków nie widać a amory ustawione są tak samo i ne wiem czy przestawienie prawego w górę lub lewego w dół cokolwiek zmieni. Poza tym nie mam pojęcia jak to zrobić
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości