
Masz rację 16 zębów się nie zmieściło, zamieniłem na 15, jest różnica tak jak przy 7 tyś obr jechałem 80 to teraz 80km/h mam przy 6-6,5 rpm
Myślę że silnik bez problemu pociągnął by na 16 zębach bo spadku mocy nie czyje wcale, zmieniła się elastyczność motocykla.
A ze względu na to co wyżej nabazgrałem zmniejszę tył o 2 zęby z 49 na 47
Jestem na 99% pewien, że u mnie ktoś namieszał w przełożeniach bo może był mega grubasem albo jeździł z plecakiem po górach. Ja jestem raczej z tych lekkich i nawet po zmianie odcina mnie na 5 biegu i to nawet na prostej pod wiatr.
Wcześniej licznikowa miałem max 100 teraz 110 dochodzi a na cali-moto obojętnie ile jadę podaje 95 Vmax, nie kumam tego.
Jak wrócę z delegacacji i zdąże kupić zębatki to pomieszam dalej i poszukam innej apki do mierzenia prędkości
Puki co jest poprawa
Ps. kolega ma mi wysłać ori zęby, takie jak fabryka dawała
ps. ile ma kunia Twoje GV?