Nie masz uprawnien by zobaczyc link!
. Możliwe, że od 2016 roku takie montowali co nie znaczy że "zwykły" nie pasuje (
Multivar 2000 jest np. do mojego).
Rolki mam oryginalne, 13g, i dobrze na nich się jedzie. Problemem nie było za duże rozłożenie wariatora (czyli zbliżenie tarcz do siebie) ale to że nie mógł się całkowicie złożyć do pozycji wyjściowej (tarcze odsunięte od siebie, rolki przy osi wału); wysunięta tulejka blokowała całkowite zamknięcie się wariatora o 1...2 mm i to starczyło; przełożenie na wolnych obrotach było na tyle wysokie że ruszał z za niskich obrotów (stąd trzęsienie) i nie mógł się szybko wkręcić na obroty: długi muł na 4000 i dopiero po chwili skok na 7000 i normalne przyśpieszanie.
Tulejkę wcisnąłem z powrotem na swoje miejsce i lekko zapunktowałem krawędź co - mam nadzieję - uniemożliwi ponownie się jej wysunąć. Napęd złożony, przejażdżka była, działa prawidłowo jak działał. Awaria zlikwidowana
. Uff......