Junak 125 Racer
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Junak RS 125 zamiast samo RS 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Przykładowo Junak RS 125 zamiast samo RS 125. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
-
- Zarząd
- Posty: 3521
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
- Imię: Robert
- Motocykl: cbr 125 r i inny
- Lokalizacja: Piastów
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
Niestety ten typ tak ma.Zmienisz na dida i gitara,ale to po gwarancji.
- motoswistak
- Plecak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 mar 2018, 18:22
- Imię: Piotr
- Motocykl: Junak 125 Racer
- Lokalizacja: Straszydle, Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
Sam nie wiem co oni tam założyli. Wiem za to, że dzisiaj odebrałem go z serwisu, łańcuch trochę poluzowali, stopce centralnej dodali jakąś gumkę, dzięki której łańcuch już o nią nie ociera. Wyregulowali też wolne obroty bo był z nimi problem. Podsumowując na ten moment wszystko działa, jeśli pogoda się nie zmieni to w niedzielę wreszcie wyruszę w dłuższą trasę
- CICHY125
- Road Racer
- Posty: 906
- Rejestracja: 19 mar 2017, 19:32
- Imię: Rafal
- Motocykl: Honda CM
- Lokalizacja: Skrzydlna
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: namiot
Re: Junak 125 Racer
Romecika sam serwisuję jakoś nie mam zaufania do tych ,,firmowych'' serwisów . Kiedyś oddałem Cpi w ramach serwisu/gwarancji w NS i szczęka opada ( negatywnie).
- motoswistak
- Plecak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 mar 2018, 18:22
- Imię: Piotr
- Motocykl: Junak 125 Racer
- Lokalizacja: Straszydle, Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
Póki obejmuje go gwarancja to wolę go wozić do serwisu, może do reszty go nie zepsują. A gdy gwarancja minie to wtedy będę się martwił co dalej.
Przy okazji pochwalę się, że wczoraj trochę pojeździłem i na chwilę obecną sprzęt działa bez zarzutu.
Przy okazji pochwalę się, że wczoraj trochę pojeździłem i na chwilę obecną sprzęt działa bez zarzutu.
- motoswistak
- Plecak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 mar 2018, 18:22
- Imię: Piotr
- Motocykl: Junak 125 Racer
- Lokalizacja: Straszydle, Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
Forumowicze!
Przejechałem swoim Junakiem nieco ponad 400 km, więc pomyślałem że podzielę się swoimi przemyśleniami na jego temat. Oczywiście jest to moje własne zdanie, więc można się z nim nie zgadzać.
Wrażenia z jazdy: całkiem przyjemne, w prawdzie to moja pierwsza 125-tka, ale na mój gust przyspiesza sprawnie, najwięcej życia jest w nim powyżej 6 tyś obrotów.
Jeśli chodzi o komfort jazdy to muszę wyregulować zawieszenie, bo jest za twarde jak na moją wagę.
Co do minusów, potwierdziło się to o czym pisali w internecie, czyli problem z wrzuceniem luzu na odpalonym silniku, np. na światłach. Rzeczywiście ciężko go wbić, więc lepiej wrzucić luz tuż przed zatrzymaniem, kiedy motocykl jeszcze się toczy.
To w zasadzie tyle, jeśli macie konkretne pytania to proszę śmiało, chętnie odpowiem, ewentualnie wcześniej zaobserwuję dane zagadnienie
Przejechałem swoim Junakiem nieco ponad 400 km, więc pomyślałem że podzielę się swoimi przemyśleniami na jego temat. Oczywiście jest to moje własne zdanie, więc można się z nim nie zgadzać.
Wrażenia z jazdy: całkiem przyjemne, w prawdzie to moja pierwsza 125-tka, ale na mój gust przyspiesza sprawnie, najwięcej życia jest w nim powyżej 6 tyś obrotów.
Jeśli chodzi o komfort jazdy to muszę wyregulować zawieszenie, bo jest za twarde jak na moją wagę.
Co do minusów, potwierdziło się to o czym pisali w internecie, czyli problem z wrzuceniem luzu na odpalonym silniku, np. na światłach. Rzeczywiście ciężko go wbić, więc lepiej wrzucić luz tuż przed zatrzymaniem, kiedy motocykl jeszcze się toczy.
To w zasadzie tyle, jeśli macie konkretne pytania to proszę śmiało, chętnie odpowiem, ewentualnie wcześniej zaobserwuję dane zagadnienie
-
- Maniac Rider
- Posty: 2836
- Rejestracja: 07 paź 2017, 21:36
- Imię: mirek
- Motocykl: honda shadow vt 125 r 2000,lub odwrotnie...
- Lokalizacja: konin'a okolice
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: namiot
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
motoswistak pisze:Forumowicze!
Co do minusów, potwierdziło się to o czym pisali w internecie, czyli problem z wrzuceniem luzu na odpalonym silniku, np. na światłach. Rzeczywiście ciężko go wbić, więc lepiej wrzucić luz tuż przed zatrzymaniem, kiedy motocykl jeszcze się toczy.
Przerabiałem ten temat w swoim motocyklu...
Były sugestie zmiany oleju.Ostatecznie redukcja przed światłami prawie eliminuje problem.
wygląda to tak:
SPODZIEWAJĄC się zatrzymania,z najwyższego biegu(u mnie 5 )wytracam predkość do takiej,przy której bieg niższy(4) nie spowoduje szarpnięć,analogicznie dalej w dół...często trzeba wspomóc się "przygazówką" w celu wyrównania obrotów,ale wtedy luz znajduje się łatwiej.
-
- Zarząd
- Posty: 3521
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
- Imię: Robert
- Motocykl: cbr 125 r i inny
- Lokalizacja: Piastów
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Junak 125 Racer
Międzygaz powinien załatwić sprawę szczególnie w dół przy redukcji,przydatne sprawdza się i jest w dobrym tonie.Jadąc pod górę ładnie dzięki międzygazowi nie tracimy na obrotach przy redukcji.Polecam sprawdza się w praktyce.
- rytter
- Skuterzysta
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 lip 2017, 20:56
- Imię: Krzysztof
- Motocykl: Junak 122 F
- Lokalizacja: Kraków
Re: Junak 125 Racer
Z mojego doswiadczenia wiem ze wrzucenie luzu z drugiego biegu jest latwiejsze niz z jedynki... Zgadzam sie ze dobrze lekko go podgazowac i stopke doslownie dotknac lekko "stuknac"...
Kwestia wprawy... Jak sie to na spokojnie robi to zawsze dziala.
Rzeczywiscie po zmianie oleju biegi lepiej chodza i z luzem jest maly problem.
Problemem jest przy ruszaniu niezaskakiwanie drugiego biegu... Praktycznie 25%zmian na dwojke wymaga poprawy na jeden i jeszcze raz dwa... Ale czyja to wina, moja czy motocykla to trudno powiedziec.
Kwestia wprawy... Jak sie to na spokojnie robi to zawsze dziala.
Rzeczywiscie po zmianie oleju biegi lepiej chodza i z luzem jest maly problem.
Problemem jest przy ruszaniu niezaskakiwanie drugiego biegu... Praktycznie 25%zmian na dwojke wymaga poprawy na jeden i jeszcze raz dwa... Ale czyja to wina, moja czy motocykla to trudno powiedziec.
- rytter
- Skuterzysta
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 lip 2017, 20:56
- Imię: Krzysztof
- Motocykl: Junak 122 F
- Lokalizacja: Kraków
Re: Junak 125 Racer
A łancuch to juz inna sprawa... Moj to juz zalozylem dwa razy w okol kola bo ciagnie sie jak guma turbo.
Jak go przegonie czasem 120 to odrazu luz.
Ale z czasem sie to uspokoilo.
Teraz jest ok.
10 tys przejechane..
Jak go przegonie czasem 120 to odrazu luz.
Ale z czasem sie to uspokoilo.
Teraz jest ok.
10 tys przejechane..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości