Wał korbowy, a zębatka przód

Modyfikacje i przeróbki Yamaha 125
CzarnyYZF
Plecak
Posty: 19
Rejestracja: 23 kwie 2017, 23:02
Imię: Adrian
Motocykl: Yamaha YZF R125
Lokalizacja: Wejherowo

Wał korbowy, a zębatka przód

Postautor: CzarnyYZF » 14 maja 2017, 11:47

Witam, mam pewne pytanie. Otoz w mojej Yamasze R125 mam tlok i cylek od 180. Wal jest seryjny. Czy jezeli wrzuce na przod zebatke 15 ew. 16 to cos moglo by sypnac? Moze z ta 16 to przesada ale 15? Zebatka seryjna ma 14 zebow jakby co. Wal ma jakis wplyw na to czy moge wrzucic na przod ta zebatke? Wydaje mi sie, ze bedzie mu jeszcze lzej, bo to w koncu wieksze predkosci na mniejszych obrotach. Z gory dzieki za odpowiedz.

A i zeby nie zasmiecac forum dwoma tematami to jaki moze byc powod, ze jedna z lag jest wilgotna / mokra pod spodem, a jak nie jezdze z 2/3 dni to widac mokra substancje na feldze? Zle cos dokrecilem po wymianie uszczelniaczy czy jak?

Awatar użytkownika
PanoramiX
Road Racer
Posty: 786
Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
Imię: Pawel
Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
Lokalizacja: ESI
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:

Re: Wał korbowy, a zębatka przód

Postautor: PanoramiX » 04 cze 2017, 20:31

1. Nic się nie sypnie. Zmieniając zębatkę zdawczą na większą, otrzymasz wyższą v-max, kosztem przyspieszenia.
2. Za słabo dokręciłeś tłoczysko wewnętrzne śrubą od dołu lub dolny uszczelniacz jest w kiepskiej kondycji.


Wróć do „Tuning Yamaha 125”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość