Witam,
Czy ma ktoś wiedzę o tym że Drag star xvs 125 może być w jakiś sposób zblokowany?
Odblokowanie
- siwy
- Plecak
- Posty: 54
- Rejestracja: 01 paź 2017, 9:13
- Imię: Marcin
- Motocykl: Yamaha Drag Star XVS 125
- Lokalizacja: Stargard
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Odblokowanie
A co masz na mysli...?
Bo jedyne co mozna zrobic to zmienic dysze gaznika, u siebie w virago to zrobilem i jest lepiej, ale na wzrost vmaxu nie liczylbym
Caly przepis jest na forum virago, latwa robota
Albo zwiekszyc pojemnosc, ale to juz droga inwestycja
Bo jedyne co mozna zrobic to zmienic dysze gaznika, u siebie w virago to zrobilem i jest lepiej, ale na wzrost vmaxu nie liczylbym
Caly przepis jest na forum virago, latwa robota
Albo zwiekszyc pojemnosc, ale to juz droga inwestycja
-
- Road Racer
- Posty: 901
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Re: Odblokowanie
Może być zblokowany tylko modułem. Na rynek Niemiecki były zakładane takie blokady do 80km/h. Z dyszami bym nic nie kombinował, niewiele to zmieni. Jeśli moduł masz odblokowany a moto nie chce jechać to warto wyregulować gaźnik, ustawić zawory i wymienić lub wyczyścić filtr powietrza.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Odblokowanie
Matth dalo to u mnie lepsza dynamike, lepiej sie zbiera i reaguje zaraz po odkreceniu, konieczne jest tez wyjecie zwezki dolotu.
Modol mozna sprawdzic po numerze lub podmienic na sprawdzenie
Modol mozna sprawdzic po numerze lub podmienic na sprawdzenie
-
- Road Racer
- Posty: 901
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Re: Odblokowanie
Znam temat z wymianą dysz w Virago, w temacie na forum XV gościu ładnie to opisał, ale oprócz nich trzeba tam pozmieniać kilka innych rzeczy. Miałem Dragstara i też były wymieniane dysze na większe - nie odczułem żadnej różnicy.
Japończycy blokowali Draga wyłącznie modułem, nie dyszami. Jeśli chcesz wymienić się doświadczeniami na temat dysz to polecam temat: motoryzacja-f41/wieksza-dysza-paliwowa-t740.html
Japończycy blokowali Draga wyłącznie modułem, nie dyszami. Jeśli chcesz wymienić się doświadczeniami na temat dysz to polecam temat: motoryzacja-f41/wieksza-dysza-paliwowa-t740.html
Re: Odblokowanie
Matth pisze:Może być zblokowany tylko modułem. Na rynek Niemiecki były zakładane takie blokady do 80km/h. Z dyszami bym nic nie kombinował, niewiele to zmieni. Jeśli moduł masz odblokowany a moto nie chce jechać to warto wyregulować gaźnik, ustawić zawory i wymienić lub wyczyścić filtr powietrza.
Nie tylko modułem, były też blokady mechaniczne (tzw. bolec blokujący, czy zwężka), nikt nie zmieniał dysz na rynek niemiecki, dlatego jak słusznie zauważyłeś nie ma co kombinować.
Jeżeli to jest motocykl z rynku niemieckiego to blokada zawsze jest wbita w papierach. (Jeżeli kupiłeś z niemieckimi papierami łatwo to sprawdzić)
"Drag Star" nie jest zbyt szybki, nawet jak na klasę 125cc, jeżeli rozpędza się do licznikowych >90 to na pewno żadnej blokady nie ma.
LwG!
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Odblokowanie
Dokładnie. DS wygląda lepiej niż jeździ, jest piękny ale do najszybszych i najmocniejszych sto dwudziestek piątek, nie należy.
Matth wie co mówi, bo do niedawna sam dosiadał Drag Stara.
Matth wie co mówi, bo do niedawna sam dosiadał Drag Stara.
-
- Road Racer
- Posty: 901
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Re: Odblokowanie
Tempest pisze:Nie tylko modułem, były też blokady mechaniczne (tzw. bolec blokujący, czy zwężka), nikt nie zmieniał dysz na rynek niemiecki, dlatego jak słusznie zauważyłeś nie ma co kombinować.
Jeżeli to jest motocykl z rynku niemieckiego to blokada zawsze jest wbita w papierach. (Jeżeli kupiłeś z niemieckimi papierami łatwo to sprawdzić)
"Drag Star" nie jest zbyt szybki, nawet jak na klasę 125cc, jeżeli rozpędza się do licznikowych >90 to na pewno żadnej blokady nie ma.
LwG!
W sumie racja, choć bardzo rzadko się go spotyka, bo łatwo i tanim kosztem można go usunąć.
Taki urok tego modelu, jest ciężki, wolno się rozpędza i więcej jak 110km/h raczej nie poleci, choć jak dzwoniłem przy zakupie to większość mówiła: "Panie, setke dwadzieścia idzie bez problemu". Możesz jeszcze ewentualnie zmienić przełożenia.
Gdybyś miał jakieś pytania to pisz śmiało na PW, dosyć dobrze poznałem ten model.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Odblokowanie
Matth pisze:Znam temat z wymianą dysz w Virago, w temacie na forum XV gościu ładnie to opisał, ale oprócz nich trzeba tam pozmieniać kilka innych rzeczy. Miałem Dragstara i też były wymieniane dysze na większe - nie odczułem żadnej różnicy.
Japończycy blokowali Draga wyłącznie modułem, nie dyszami. Jeśli chcesz wymienić się doświadczeniami na temat dysz to polecam temat: motoryzacja-f41/wieksza-dysza-paliwowa-t740.html
Nie mowie ze sie znasz. Wiem ze trzeba zrobic jeszcze kilka manewrow, jednak jesli o moje odczucia to oprocz spalaniano pol litra no sta zmienilono sie jescze to ze jedzie pod wiatr, lepiej pokonuje wzniesienia, vmax wzrosl minimalnie, radzi sobie nawet z szyba i duuuuuzo lepiej sie zbiera. Zmiana przelozen ma sens ale pod warunkiem ze brakuje obrotow na najwyzszym biegu...
Ale ze swojej virowki mam zamiar jeszcze troche wyciagnac, ale to powolutku
- siwy
- Plecak
- Posty: 54
- Rejestracja: 01 paź 2017, 9:13
- Imię: Marcin
- Motocykl: Yamaha Drag Star XVS 125
- Lokalizacja: Stargard
Re: Odblokowanie
Witam wszystkich i dziękuję za wypowiedzi.Jak będę miał czas to sprawdzę czy jest zblokowana.Mój Drag jest z Niemiec i też właśnie czytałem że może być zblokowany na dolocie i wylocie.A gdzie można kupić odblokowany moduł i jaka jest cena?Kombinowałem swego czasu z quadem z takimi wymianami.Trochę pomogło,ale do tego doszła wymiana gaźnika.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość