Odblokowanie

Modyfikacje i przeróbki Yamaha 125
Awatar użytkownika
siwy
Plecak
Posty: 54
Rejestracja: 01 paź 2017, 9:13
Imię: Marcin
Motocykl: Yamaha Drag Star XVS 125
Lokalizacja: Stargard

Odblokowanie

Postautor: siwy » 15 paź 2017, 10:38

Witam,
Czy ma ktoś wiedzę o tym że Drag star xvs 125 może być w jakiś sposób zblokowany?

Awatar użytkownika
MateuH
Easy Rider
Posty: 532
Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
Imię: Mateusz
Motocykl: Yamaha Virago XV125
Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Kontaktowanie:

Re: Odblokowanie

Postautor: MateuH » 15 paź 2017, 12:00

A co masz na mysli...?

Bo jedyne co mozna zrobic to zmienic dysze gaznika, u siebie w virago to zrobilem i jest lepiej, ale na wzrost vmaxu nie liczylbym ;)
Caly przepis jest na forum virago, latwa robota ;)
Albo zwiekszyc pojemnosc, ale to juz droga inwestycja

Matth
Road Racer
Posty: 901
Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
Imię: Mateusz
Motocykl: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:

Re: Odblokowanie

Postautor: Matth » 15 paź 2017, 15:24

Może być zblokowany tylko modułem. Na rynek Niemiecki były zakładane takie blokady do 80km/h. Z dyszami bym nic nie kombinował, niewiele to zmieni. Jeśli moduł masz odblokowany a moto nie chce jechać to warto wyregulować gaźnik, ustawić zawory i wymienić lub wyczyścić filtr powietrza.

Awatar użytkownika
MateuH
Easy Rider
Posty: 532
Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
Imię: Mateusz
Motocykl: Yamaha Virago XV125
Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Kontaktowanie:

Re: Odblokowanie

Postautor: MateuH » 15 paź 2017, 20:01

Matth dalo to u mnie lepsza dynamike, lepiej sie zbiera i reaguje zaraz po odkreceniu, konieczne jest tez wyjecie zwezki dolotu.
Modol mozna sprawdzic po numerze lub podmienic na sprawdzenie

Matth
Road Racer
Posty: 901
Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
Imię: Mateusz
Motocykl: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:

Re: Odblokowanie

Postautor: Matth » 15 paź 2017, 20:26

Znam temat z wymianą dysz w Virago, w temacie na forum XV gościu ładnie to opisał, ale oprócz nich trzeba tam pozmieniać kilka innych rzeczy. Miałem Dragstara i też były wymieniane dysze na większe - nie odczułem żadnej różnicy.
Japończycy blokowali Draga wyłącznie modułem, nie dyszami. Jeśli chcesz wymienić się doświadczeniami na temat dysz to polecam temat: motoryzacja-f41/wieksza-dysza-paliwowa-t740.html

Tempest

Re: Odblokowanie

Postautor: Tempest » 15 paź 2017, 20:27

Matth pisze:Może być zblokowany tylko modułem. Na rynek Niemiecki były zakładane takie blokady do 80km/h. Z dyszami bym nic nie kombinował, niewiele to zmieni. Jeśli moduł masz odblokowany a moto nie chce jechać to warto wyregulować gaźnik, ustawić zawory i wymienić lub wyczyścić filtr powietrza.


Nie tylko modułem, były też blokady mechaniczne (tzw. bolec blokujący, czy zwężka), nikt nie zmieniał dysz na rynek niemiecki, dlatego jak słusznie zauważyłeś nie ma co kombinować.
Jeżeli to jest motocykl z rynku niemieckiego to blokada zawsze jest wbita w papierach. (Jeżeli kupiłeś z niemieckimi papierami łatwo to sprawdzić)

"Drag Star" nie jest zbyt szybki, nawet jak na klasę 125cc, jeżeli rozpędza się do licznikowych >90 to na pewno żadnej blokady nie ma.

LwG!

Awatar użytkownika
PanoramiX
Road Racer
Posty: 786
Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
Imię: Pawel
Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
Lokalizacja: ESI
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:

Re: Odblokowanie

Postautor: PanoramiX » 15 paź 2017, 20:39

Dokładnie. DS wygląda lepiej niż jeździ, jest piękny ale do najszybszych i najmocniejszych sto dwudziestek piątek, nie należy.
Matth wie co mówi, bo do niedawna sam dosiadał Drag Stara.

Matth
Road Racer
Posty: 901
Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
Imię: Mateusz
Motocykl: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:

Re: Odblokowanie

Postautor: Matth » 15 paź 2017, 20:49

Tempest pisze:Nie tylko modułem, były też blokady mechaniczne (tzw. bolec blokujący, czy zwężka), nikt nie zmieniał dysz na rynek niemiecki, dlatego jak słusznie zauważyłeś nie ma co kombinować.
Jeżeli to jest motocykl z rynku niemieckiego to blokada zawsze jest wbita w papierach. (Jeżeli kupiłeś z niemieckimi papierami łatwo to sprawdzić)

"Drag Star" nie jest zbyt szybki, nawet jak na klasę 125cc, jeżeli rozpędza się do licznikowych >90 to na pewno żadnej blokady nie ma.

LwG!


W sumie racja, choć bardzo rzadko się go spotyka, bo łatwo i tanim kosztem można go usunąć.

Taki urok tego modelu, jest ciężki, wolno się rozpędza i więcej jak 110km/h raczej nie poleci, choć jak dzwoniłem przy zakupie to większość mówiła: "Panie, setke dwadzieścia idzie bez problemu". :D Możesz jeszcze ewentualnie zmienić przełożenia.
Gdybyś miał jakieś pytania to pisz śmiało na PW, dosyć dobrze poznałem ten model. :)

Awatar użytkownika
MateuH
Easy Rider
Posty: 532
Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
Imię: Mateusz
Motocykl: Yamaha Virago XV125
Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Kontaktowanie:

Re: Odblokowanie

Postautor: MateuH » 15 paź 2017, 22:50

Matth pisze:Znam temat z wymianą dysz w Virago, w temacie na forum XV gościu ładnie to opisał, ale oprócz nich trzeba tam pozmieniać kilka innych rzeczy. Miałem Dragstara i też były wymieniane dysze na większe - nie odczułem żadnej różnicy.
Japończycy blokowali Draga wyłącznie modułem, nie dyszami. Jeśli chcesz wymienić się doświadczeniami na temat dysz to polecam temat: motoryzacja-f41/wieksza-dysza-paliwowa-t740.html

Nie mowie ze sie znasz. Wiem ze trzeba zrobic jeszcze kilka manewrow, jednak jesli o moje odczucia to oprocz spalaniano pol litra no sta zmienilono sie jescze to ze jedzie pod wiatr, lepiej pokonuje wzniesienia, vmax wzrosl minimalnie, radzi sobie nawet z szyba i duuuuuzo lepiej sie zbiera. Zmiana przelozen ma sens ale pod warunkiem ze brakuje obrotow na najwyzszym biegu...
Ale ze swojej virowki mam zamiar jeszcze troche wyciagnac, ale to powolutku

Awatar użytkownika
siwy
Plecak
Posty: 54
Rejestracja: 01 paź 2017, 9:13
Imię: Marcin
Motocykl: Yamaha Drag Star XVS 125
Lokalizacja: Stargard

Re: Odblokowanie

Postautor: siwy » 22 paź 2017, 15:28

Witam wszystkich i dziękuję za wypowiedzi.Jak będę miał czas to sprawdzę czy jest zblokowana.Mój Drag jest z Niemiec i też właśnie czytałem że może być zblokowany na dolocie i wylocie.A gdzie można kupić odblokowany moduł i jaka jest cena?Kombinowałem swego czasu z quadem z takimi wymianami.Trochę pomogło,ale do tego doszła wymiana gaźnika.
Pozdrawiam


Wróć do „Tuning Yamaha 125”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość