150c

Modyfikacje i przeróbki Junak 125.
Viton
Plecak
Posty: 51
Rejestracja: 09 kwie 2017, 22:26
Imię: Witek
Motocykl: Junak 121
Lokalizacja: Wejherowo

150c

Postautor: Viton » 05 sie 2019, 13:35

Ktoś montował u siebie ?? Jest jakaś różnica ???

knhyre
Easy Rider
Posty: 749
Rejestracja: 14 kwie 2018, 23:28
Imię: knhyre
Motocykl: Motocykl
Lokalizacja: Polska

Re: 150c

Postautor: knhyre » 05 sie 2019, 15:19

Nie ma już na forum Tempesta :) ,który za każdym razem napominał... Gdyby...to firmy ubezpieczeniowe wiedzą, że....
Pewnie nie takiej odpowiedzi się spodziewałeś, ale to ślepa uliczka.. 125 się lubi i akceptuję lub.... Twój wybór.

Matth
Road Racer
Posty: 901
Rejestracja: 12 mar 2017, 22:56
Imię: Mateusz
Motocykl: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:

Re: 150c

Postautor: Matth » 05 sie 2019, 15:29

Henryk pisze::)

:D

Jeden użytkownik forum montował w Junaku taki zestaw. Z tego co mówił na autostradzie wyprzedzał inne 125ccm, ale wzrosło mu spalanie do 6l.

Awatar użytkownika
rytter
Skuterzysta
Posty: 226
Rejestracja: 08 lip 2017, 20:56
Imię: Krzysztof
Motocykl: Junak 122 F
Lokalizacja: Kraków

Re: 150c

Postautor: rytter » 05 sie 2019, 20:40

Jest roznica spora. Bardzo wyczuwalna.
Jest o okolo 3KM wiecej.
Ladnie pracuje, jakby ciszej.
Nie zwieksza to predkosci lecz przyspieszenie i moment obrotowy idzie w gore.
Nie zauwazylem wiekszego spalania, napewno wiecej ale nie 6 litrow.
Tak, mozna wyprzedzac wreszcie auta i inne 125...
Ma dziecina kopyto.
Trzeba tylko spokojnie docierac.

A zestawy do podmianki maja czesto wade w pasowaniu pierscienia olejowego.
Ja musialem kupic inne pierscienie i przetaczac rowek w tloku.

bob127
Zarząd
Posty: 3520
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
Imię: Robert
Motocykl: cbr 125 r i inny
Lokalizacja: Piastów
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
Kontaktowanie:

Re: 150c

Postautor: bob127 » 05 sie 2019, 20:57

Znam przypadek Hondy CBR 125. Tłok i cylinder 175 cm3.V max licznikowe 140.Lepszy dźwięk na seryjnym kominie.Wiecej momentu,lepsze przyspieszenia.Na oko do 3 do 5 koni.Niestety jest to nielegalne i jak wyjdzie na jaw mogą być kłopoty.

jPOjnDe
Road Racer
Posty: 781
Rejestracja: 10 mar 2017, 20:06
Imię: Piotr
Motocykl: Honda Forza 125 2018
Lokalizacja: PL
Kawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:

Re: 150c

Postautor: jPOjnDe » 05 sie 2019, 21:48

bob127 pisze:i.Niestety jest to nielegalne i jak wyjdzie na jaw mogą być kłopoty.


Oczywiscie nie popieram nielegalnych postępowań i nie namawiam do "grzechu" (jesli oczywiście ktoś wierzy) ,ale znasz jakiś przypadek by po jakimś zdażeniu była sprawdzana wielkości tłoka ,cylindra? Albo jeszce inczej ,kupiłeś moto 125ccm od kogoś ,jesteś np. trzecim właścicielem i masz 150ccm lub inne modyfikacje o których poprzedni właściciel Cię nie poinformował? I co wtedy? ciekawy temat ....

Viton
Plecak
Posty: 51
Rejestracja: 09 kwie 2017, 22:26
Imię: Witek
Motocykl: Junak 121
Lokalizacja: Wejherowo

Re: 150c

Postautor: Viton » 05 sie 2019, 23:36

Temat ciekawy nie powiem.Mi brakuje trochę mocy w szczególności z plecakiem dlatego coś takiego wziąłem pod uwagę a ze nie jest to legalne to wiadomo

bob127
Zarząd
Posty: 3520
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
Imię: Robert
Motocykl: cbr 125 r i inny
Lokalizacja: Piastów
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
Kontaktowanie:

Re: 150c

Postautor: bob127 » 06 sie 2019, 11:43

Znam przypadek usiłowania sprzedaży hyosunga gv.W papierach 125 silnik zmieniony na 650. Przykład skrajny ale w tym kraju nie raz kupujący stawiany jest na minę.Dlatego nie kupię nigdy moto od handlarza.Jesli używka to od motocyklisty najlepiej niedzielnego.Lwg

Viton
Plecak
Posty: 51
Rejestracja: 09 kwie 2017, 22:26
Imię: Witek
Motocykl: Junak 121
Lokalizacja: Wejherowo

Re: 150c

Postautor: Viton » 06 sie 2019, 13:21

To jest prawda nigdy nie wiesz co kupisz ja mojego posiadam ze sprawdzonego źródła a udowodnić komuś przekombinowanie jest ciężko

Awatar użytkownika
ralph
Maniac Rider
Posty: 11294
Rejestracja: 16 cze 2017, 11:00
Imię: Rafal
Motocykl: Honda Varadero
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Jeziorsko VI:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:

Re: 150c

Postautor: ralph » 09 sie 2019, 11:12

djpj1 pisze: znasz jakiś przypadek by po jakimś zdażeniu była sprawdzana wielkości tłoka ,cylindra?

Nikt nie sprawdza wielkości tłoka .Jest takie urządzenie jak hamownia gdzie do strzału wychodzi że motocykl ma np.20km. a nam wolno do 15 (niektóre 125 dwusuwy mają i 35) a może się zdarzyć że zabiorą motorek na hamownię jak przywalisz w ML-a gdzie zderzak kosztuje 10 tyś.Albo nie daj Bóg ktoś straci życie albo zdrowie.Koszty wtedy ponosisz ty. Szerokości :idea:


Wróć do „Tuning Junak 125”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości