Siama.
Czas chyba żeby się w tym dziale coś pojawiło.
Testuję swojego hyosunga i wszytko gra oprócz Vmax.
Mocy ma sporo, idzie na każdym biegu, nawet na 5 do końca ale vmax to tylko 95 :/ mimo że dochodzi do końca obrotów.
Podejrzewam, że ktoś w zębatkach grzebał albo fabryka spitoliła choć podają jako Vmaxa 115 km/h
Grzebał ktoś w przełożeniach?? jaką szukać, większy przód czy mniejszy tył??
Pozdrawiam
Hyosung - zębatki
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
- artur2
- Skuterzysta
- Posty: 166
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 22:18
- Imię: Artur
- Motocykl: Hyosung Agilla 125 / Honda Hornet 600
- Lokalizacja: Wrocław / Długołęka
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: namiot
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Forumowy gospodarz:
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
Mój hyo idzie 120 km /h przy 10.000 obr bez wiatru i mam fabryczne zebatki ale rozpedza sie dramatycznie czym wiecej zębów z przodu lepszy start ale mały v max moze byl dlawiony?
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
ta le ty masz jeszcze raz tyle garów co ja :)
Dławiony nie bo do końca skali idzie muszę znaleźć chwilę i zobaczyć ile mam zębów na hyosung.info też staram się rozwiązać problem
Najchętniej to bym to posprawdzał po bożemu, czyli na prostej z inną maszyną ale nie znam nikogo za GA
Dławiony nie bo do końca skali idzie muszę znaleźć chwilę i zobaczyć ile mam zębów na hyosung.info też staram się rozwiązać problem
Najchętniej to bym to posprawdzał po bożemu, czyli na prostej z inną maszyną ale nie znam nikogo za GA
- michcron
- Maniac Rider
- Posty: 2443
- Rejestracja: 13 kwie 2017, 12:00
- Imię: Michal
- Motocykl: Hyosung GV 125
- Lokalizacja: Gdańsk/Przywidz
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: pokój lub namiot
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Forumowy gospodarz:
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
artur2 pisze:Mój hyo idzie 120 km /h przy 10.000 obr bez wiatru i mam fabryczne zebatki ale rozpedza sie dramatycznie czym wiecej zębów z przodu lepszy start ale mały v max moze byl dlawiony?
Chyba odwrotnie? Założysz z przodu 14 zamiast 13 to start się pogorszy v max teoretycznie będzie większy. W praktyce to nie koniecznie.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
Zasada jest prosta, a żeby zapamiętać to bierzesz rower górski za wzór: z przodu duża z tyłu mała jedziesz szybko, odwrotnie masz moc w nogach :P
- michcron
- Maniac Rider
- Posty: 2443
- Rejestracja: 13 kwie 2017, 12:00
- Imię: Michal
- Motocykl: Hyosung GV 125
- Lokalizacja: Gdańsk/Przywidz
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: pokój lub namiot
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Forumowy gospodarz:
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
No tak. Tylko jak przesadzi się z tą z przodu i da się za dużą to przy takich małych mocach jak w 125, silniczek nie daje rady, i moto nie przyśpiesza. Analogicznie jak w rowerze. Wybierzesz za dużą zębatkę z przodu i za małą z tyłu jest górka i nie masz siły przyśpieszyć, zwalniasz, redukujesz co by jechać. I w teorii miało być większa prędkość max, a w praktyce może być mniejsza.
-
- Maniac Rider
- Posty: 1346
- Rejestracja: 14 lut 2017, 11:28
- Imię: Ryszek
- Motocykl: Zipp Raven 125 Lux i inne
- Lokalizacja: Przemyśl i okolice
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
Mam zamiar potestować v-max po zmianie zębatki przedniej do 19 z oryginalnej 15 na 17 i na 19. Poćwiczę GPS-em. Mocy jak na razie nie brakuje, lecz jeżdżę solo. Oryginalnie podczas wyprawy moto ze mną i bagażem waży ok 300 kg i daje radę. Wieczorem napiszę jakie efekty.
lwg
lwg
-
- Maniac Rider
- Posty: 1346
- Rejestracja: 14 lut 2017, 11:28
- Imię: Ryszek
- Motocykl: Zipp Raven 125 Lux i inne
- Lokalizacja: Przemyśl i okolice
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Zębatki
Wróciłem zmarznięty i zmoczony przez deszcz.
Licznik przekłamuje. Różnie to jest w różnych zakresach prędkości. Przy licznikowej 100, GPS pokazuje od 81 do 87 km/h. Moto tyle da radę bez wysiłku, bo pomiary robiłem w deszczu i przy wietrze czołowym w pofalowanym terenie. W korzystnych warunkach moto da się rozbujać do licznikowej 120, co na GPS-ie jest 105. Ale jest to zarzynanie silnika.
Po zmianie zębatki z 17 na 19 nie ma zasadniczych różnic przy prędkościach maksymalnych ( różnice są w stosunku 15 do 19). Zwiększyła się natomiast przyjemność jazdy przy prędkościach 50 - 80.
Podsumowując.
Można zmieniać zębatki ale trzeba realnie eksperymentować i mieć na uwadze co się chce osiągnąć, bo 125 ma dużo ograniczeń.
lwg
Licznik przekłamuje. Różnie to jest w różnych zakresach prędkości. Przy licznikowej 100, GPS pokazuje od 81 do 87 km/h. Moto tyle da radę bez wysiłku, bo pomiary robiłem w deszczu i przy wietrze czołowym w pofalowanym terenie. W korzystnych warunkach moto da się rozbujać do licznikowej 120, co na GPS-ie jest 105. Ale jest to zarzynanie silnika.
Po zmianie zębatki z 17 na 19 nie ma zasadniczych różnic przy prędkościach maksymalnych ( różnice są w stosunku 15 do 19). Zwiększyła się natomiast przyjemność jazdy przy prędkościach 50 - 80.
Podsumowując.
Można zmieniać zębatki ale trzeba realnie eksperymentować i mieć na uwadze co się chce osiągnąć, bo 125 ma dużo ograniczeń.
lwg
- artur2
- Skuterzysta
- Posty: 166
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 22:18
- Imię: Artur
- Motocykl: Hyosung Agilla 125 / Honda Hornet 600
- Lokalizacja: Wrocław / Długołęka
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: namiot
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Jeziorsko III:
- Forumowy gospodarz:
- Kontaktowanie:
Re: Hyosung - zębatki
Co rozumiesz zwiekszla sie przyjemnoc z jazdy? Pytam bo tez chce taki zabieg zapodac
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Hyosung - zębatki
Też pognębię swojego rumaka tymi zabiegami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość