Wokół Polski

Regulamin forum
Mile widziana mapka, zdjęcia i oczywiście opis.
Pisanie fajna trasa 967 jedzcie mija się z celem tego forum.
Awatar użytkownika
Marko7
Easy Rider
Posty: 738
Rejestracja: 13 mar 2017, 22:08
Imię: Marek
Motocykl: Sym GTS 125i, Derbi Terra 125
Lokalizacja: Rogoźno
Kawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:

Re: Wokół Polski

Postautor: Marko7 » 17 mar 2018, 12:23

Tempest pisze:Dokładnie Czesi na motocykl 125cc żądają prawa jazdy co najmniej A1, skuterem tej pojemności można się u nich poruszać mając samochodowe prawo jazdy, dokładnie tak samo jest na Słowacji.

Marko7 co jak co ale akurat JunakRS125 nadaje się doskonale do turystyki.

LwG!


Pewnie, że się nadaję ale w porównaniu do skutera brakuje powierzchni bagażowej...... w skuterze pod siedzeniem plus kufer to mam już bagażnik 100 litrów....w Junaku trzeba kombinować, kufer do niego nie za bardzo pasuje mam torby motocyklowe w razie czego więc pewnie też się pokuszę o jakąś turystykę nim. A druga sprawa kwestia wygody skuter to kanapowiec i jest meeega wygodnie jak dla mnie, mogę wsiąść i jechać 300 kilometrów bez żadnego postoju :) Na Junaku oczywiście też jest wygodnie......... to tak w sumie zależy na co jest aktualnie ochota. Myślałem zamienić Junaka na Varadero ale z drugiej strony sam nie wiem co bym dodatkowo zyskał no ok jakość, lepsza pozycja ale w zasadzie osiągi spalanie bardzo podobne.

Tempest

Re: Wokół Polski

Postautor: Tempest » 17 mar 2018, 12:44

Marko7 pisze:Myślałem zamienić Junaka na Varadero ale z drugiej strony sam nie wiem co bym dodatkowo zyskał no ok jakość, lepsza pozycja ale w zasadzie osiągi spalanie bardzo podobne.


Zgadzam się. Varadero to dokładnie to samo co każda 125cc, poza wygodą (nie wiem jak w porównaniu z SYM), nie zaoferuje nic więcej.
Znam osobiście Krzyśka Trokę, który robił 8 tys. wyprawy swoim RS-sem po Europie zachodniej oraz Bałkanach w tym spore odcinki na autostradach i bardzo chwalił RS-a za osiągi i wygodę. A objuczył go jak drakkar po powrocie z udanej wyprawy. Jeździłem też w wieloma RS-sami (głównie PRO) w trasie i te motocykle zawsze mocno mnie pozytywnie zaskakują.
LwG.

Awatar użytkownika
Marko7
Easy Rider
Posty: 738
Rejestracja: 13 mar 2017, 22:08
Imię: Marek
Motocykl: Sym GTS 125i, Derbi Terra 125
Lokalizacja: Rogoźno
Kawa u mnie: Tak
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:

Re: Wokół Polski

Postautor: Marko7 » 17 mar 2018, 13:03

Tempest pisze:Zgadzam się. Varadero to dokładnie to samo co każda 125cc, poza wygodą (nie wiem jak w porównaniu z SYM), nie zaoferuje nic więcej.
Znam osobiście Krzyśka Trokę, który robił 8 tys. wyprawy swoim RS-sem po Europie zachodniej oraz Bałkanach w tym spore odcinki na autostradach i bardzo chwalił RS-a za osiągi i wygodę. A objuczył go jak drakkar po powrocie z udanej wyprawy. Jeździłem też w wieloma RS-sami (głównie PRO) w trasie i te motocykle zawsze mocno mnie pozytywnie zaskakują.
LwG.


Mi się chyba udało trafić na w miarę ok model PRO, bo na forum junaka się wszyscy znęcają nad szarpaniem dławieniem, przepalającymi żarówkami ścierającym ślizgiem łańcucha co 600km hmmm no jakoś u mnie kompletnie tego nie ma jeżdżę sobie i żadnych takowych objawów nie mam :)Dlatego jakoś na razie zarzuciłem myśl o Varadero bo skoro jeździ dobrze to po co zmieniać.

Tempest

Re: Wokół Polski

Postautor: Tempest » 17 mar 2018, 13:12

Marko7 pisze:bo na forum junaka się wszyscy znęcają nad szarpaniem dławieniem, przepalającymi żarówkami ścierającym ślizgiem łańcucha co 600km


To były mimo wszystko przypadki marginalne, raczej spowodowane złym serwisem lub montażem u sprzedawcy/dystrybutora. Niestety zasada jest taka że czasem chiński motocykl warto sprawdzić po zakupie w dobrym serwisie w celu usunięcia usterek, lub też niewłaściwie zamontowanych/dobranych elementów.
LwG.

zdenekzdenek
Plecak
Posty: 30
Rejestracja: 27 lut 2018, 18:55
Imię: Nn
Motocykl: Yamaha Sr 125 i Honda CX500 i Magna 1100
Lokalizacja: Nn

Re: Wokół Polski

Postautor: zdenekzdenek » 14 lis 2022, 18:46

Ciekawe ile osob zainspirowałem do wyjazdu?
Yamaszka dala rade a musiała uciągnąć wtedy mnie ok.170kg i bagaże pewnie jeszcze z 10-15kg.
Teraz byloby łatwiej mnie ubylo z 50kg. Do dzisiaj uważam że taki mały lekki motorowerek jest najlepszy na tego typu wyprawy samemu z namiotem. Wszędzie wiedziesz, schowasz się i śpisz gdzie ci sie podoba. Duża cieżką krową już gożej to wykonać. Mam teraz jeszcze honde cx500 i miałem magne 1100 i ta ostatnia to po kopnym piachu jeździła jak po sznurku, ale jeden błąd... to tylko prawie 300kg masy.
Na dalekie trasy szczególnie zagraniczne to tylko 125 i to najlepiej jeszcze chinol bo wszędzie do tego dostaniecie części.


Wróć do „trasy ogólnopolskie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość