Witam, mam pewne pytanie. Otoz w mojej Yamasze R125 mam tlok i cylek od 180. Wal jest seryjny. Czy jezeli wrzuce na przod zebatke 15 ew. 16 to cos moglo by sypnac? Moze z ta 16 to przesada ale 15? Zebatka seryjna ma 14 zebow jakby co. Wal ma jakis wplyw na to czy moge wrzucic na przod ta zebatke? Wydaje mi sie, ze bedzie mu jeszcze lzej, bo to w koncu wieksze predkosci na mniejszych obrotach. Z gory dzieki za odpowiedz.
A i zeby nie zasmiecac forum dwoma tematami to jaki moze byc powod, ze jedna z lag jest wilgotna / mokra pod spodem, a jak nie jezdze z 2/3 dni to widac mokra substancje na feldze? Zle cos dokrecilem po wymianie uszczelniaczy czy jak?
Wał korbowy, a zębatka przód
-
- Plecak
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 23:02
- Imię: Adrian
- Motocykl: Yamaha YZF R125
- Lokalizacja: Wejherowo
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: Wał korbowy, a zębatka przód
1. Nic się nie sypnie. Zmieniając zębatkę zdawczą na większą, otrzymasz wyższą v-max, kosztem przyspieszenia.
2. Za słabo dokręciłeś tłoczysko wewnętrzne śrubą od dołu lub dolny uszczelniacz jest w kiepskiej kondycji.
2. Za słabo dokręciłeś tłoczysko wewnętrzne śrubą od dołu lub dolny uszczelniacz jest w kiepskiej kondycji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość