Suzuki GN125 - drgania kierownicy

Awarie i serwis twojego motocykla.
Regulamin forum
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
Awatar użytkownika
slawek13
Uczeń
Posty: 110
Rejestracja: 14 wrz 2020, 8:57
Imię: Slawek
Motocykl: Honda Forza 125, Honda Goldwing 1800 Trike.
Lokalizacja: Świerzów, Dolnośląskie
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Kontaktowanie:

Re: Suzuki GN125 - drgania kierownicy

Postautor: slawek13 » 14 maja 2021, 21:20

No i widzisz masz problem z głowy, wystarczyło sprawdzić i dokręcić, problem znikną, powodzenia.

mirage
Maniac Rider
Posty: 2830
Rejestracja: 07 paź 2017, 21:36
Imię: mirek
Motocykl: honda shadow vt 125 r 2000,lub odwrotnie...
Lokalizacja: konin'a okolice
Kawa u mnie: Tak
Drobna naprawa u mnie: Tak
Nocleg u mnie: namiot
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Skulsk IV:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
Kontaktowanie:

Re: Suzuki GN125 - drgania kierownicy

Postautor: mirage » 14 maja 2021, 22:45

arapaho pisze:Niestety nie posiadam dojścia do klucza dynamometrycznego


Jeżeli znany jest moment dokręcania danej śruby( np.z instrukcji,tzw."manualki")
To warto za niewielkie pieniądze postarać się o dynamometr w rozmiarach najpopularniejszych,tzn.
6~12...14mm.
Stalowe śruby wkręcane w aluminiowy /najczęściej/ korpus lubią robić niespodzianki⚠️
Jeśli nie ma instrukcji - można posłużyć się tabelą gdzie podane są
momenty dobrane do średnic śrub.
Naprawa zerwanego gwintu w (np.)
Mocowaniu rozrządu to spore wyzwanie.
Ta rada powinna zawędrować do innej witryny,ku przestrodze
Wszystkich.

(admin,działaj!)


Wróć do „Warsztat”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości