Suzuki GN125 - drgania kierownicy
Regulamin forum
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
- slawek13
- Uczeń
- Posty: 110
- Rejestracja: 14 wrz 2020, 8:57
- Imię: Slawek
- Motocykl: Honda Forza 125, Honda Goldwing 1800 Trike.
- Lokalizacja: Świerzów, Dolnośląskie
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki GN125 - drgania kierownicy
No i widzisz masz problem z głowy, wystarczyło sprawdzić i dokręcić, problem znikną, powodzenia.
-
- Maniac Rider
- Posty: 2830
- Rejestracja: 07 paź 2017, 21:36
- Imię: mirek
- Motocykl: honda shadow vt 125 r 2000,lub odwrotnie...
- Lokalizacja: konin'a okolice
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Nocleg u mnie: namiot
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Skulsk IV:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki GN125 - drgania kierownicy
arapaho pisze:Niestety nie posiadam dojścia do klucza dynamometrycznego
Jeżeli znany jest moment dokręcania danej śruby( np.z instrukcji,tzw."manualki")
To warto za niewielkie pieniądze postarać się o dynamometr w rozmiarach najpopularniejszych,tzn.
6~12...14mm.
Stalowe śruby wkręcane w aluminiowy /najczęściej/ korpus lubią robić niespodzianki⚠️
Jeśli nie ma instrukcji - można posłużyć się tabelą gdzie podane są
momenty dobrane do średnic śrub.
Naprawa zerwanego gwintu w (np.)
Mocowaniu rozrządu to spore wyzwanie.
Ta rada powinna zawędrować do innej witryny,ku przestrodze
Wszystkich.
(admin,działaj!)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości