Zima, snieg... Dobra pora aby myślec co dalej i szukac inspiracji
Szczególnie jesli mamy "szablon"
Zatem jakieś ciekawe pomysły?
Suzuki DR 800s "Big"
Regulamin forum
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
Ważne! Jak zakładacie tytuł swojego tematu, podajcie pełną nazwę motocykla. Takie działanie porządkuje forum i zwiększy ilość odsłon waszego tematu.
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
-
- Zarząd
- Posty: 3520
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
- Imię: Robert
- Motocykl: cbr 125 r i inny
- Lokalizacja: Piastów
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
Bądź oryginalny!!! Repsol taki "bigos" będzie najszybszy nawet jak będzie stał po rurki w błocie.
Po drugie nigdy takiego nie widziałem.
Po drugie nigdy takiego nie widziałem.
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
bob127 pisze:Bądź oryginalny!!! Repsol taki "bigos" będzie najszybszy nawet jak będzie stał po rurki w błocie.
Po drugie nigdy takiego nie widziałem.
Repsol zawsze miał fajne malowania, ale generalnie nie chce iść w typowe repliki rajdówek. To rajdówka nie jest a ja jadąc do pracy na pewno nie będę wyglądał jak Peterhansel na dojazdówce
Z drugiej strony - Lucky Explorer to jak dla mnie ciągle jeden z fajniejszych motywów malowania a przy okazji zagrania na nosie panom od regulaminów sportowych
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s
Stabilizator widelca zamontowany i przetestowany. Testy wypadły pozytywnie. Moto prowadzi się pewniej. Jednak sam stabilizator w tej postaci był robiony z myśla o supermoto. A co za tym idzie przy kole 21" jest zbyt blisko opony. Posłuży zatem jako baza do stworzenia stabilizatora nastawionego na offroad :
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
Tourtech się chowa
Adventure as fuck
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Adventure as fuck
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
Jednak czarne koło na plus. W następny ładny dzień trzeba ogarnąć przednie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Zarząd
- Posty: 3520
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:41
- Imię: Robert
- Motocykl: cbr 125 r i inny
- Lokalizacja: Piastów
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
Ładne czarne też jestem zwolennikiem tego rozwiązania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s
Korzystając ze słonecznej pogody:
1.poprawiony wydech, ale trzeba tu jeszcze coś wymyślić bo owiewka się topi. Tłumik jest zbyt blisko.
2. Dołożona osłona amortyzatora. Prowizorka, ale powinna spełniać swoje zadanie.
3. Do schowka pod fotelem dostawało się dużo błota. Dołożone uszczelki.
4. Skrócony tylny błotnik. Podniesiona rejestracja.
5. Dziub pomalowany pod kolor do reszty.
1.poprawiony wydech, ale trzeba tu jeszcze coś wymyślić bo owiewka się topi. Tłumik jest zbyt blisko.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
2. Dołożona osłona amortyzatora. Prowizorka, ale powinna spełniać swoje zadanie.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
3. Do schowka pod fotelem dostawało się dużo błota. Dołożone uszczelki.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
4. Skrócony tylny błotnik. Podniesiona rejestracja.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
5. Dziub pomalowany pod kolor do reszty.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s
Nosił koń po błoniach, ponieśli i konia...
W niedziele, na powrocie do domu podczas ruszania spod świateł "coś" sie zrobiło. Moro straciło moc, nie chciało wchodzić na obroty. Do domu jednak dojechałem.
święcie przekonany, że coś z paliwem wyprułem gaźniki na stół. Czyszczenie, ustawienie poziomu paliwa... bez zmian. W końcu zaglądnąłem do głowicy. Znaki na wałku powinny być w jednej linii z linia głowicy. Jak widać nie są.
Mentalnie byłem nastawiony na remont głowicy bo zwyczajnie wiedziałem, ze moje dźwigienki zaworowe wyglądają o tak:
Mimo to nie byłem nastawiony na ów remont w tym miesiącu
Finalnie okazało się, że łańcuch wyciągnął sie do absurdalnej długości i wyszedł poza zakres pracy napinacza. W efekcie przeskoczył. Pozbawiając koło na wałku rozrządu kilku zębów.
Dzisiaj została pomyślnie przeprowadzona transplantacja. Jako dawca posłużył lekko starszy model. Przeszczep się przyjął. Pacjent ożył. Co prawda jest na rekonwalescencji bo jeszcze dodatkowo muszę przeszczepić stator z mojego silnika. A przynajmniej mam nadzieję, że tylko stator. Mój motocykl ma lekko nowszą wersję elektroniki sterującej a co za tym idzie inny czujnik położenia wału korbowego. W najgorszym wypadku do wymiany będzie również rotor.
Nowe serducho robi dobre wrażenie. Pomiar wykazał prawidłową kompresję, jak widać na załączonych obrazkach dźwigienki zaworowe wyglądają "jak nowe". Silnik ma zlany świeży lej, wkręcone nowe świeczki. Pozwoliłem sobie zresetować licznik inspekcji technicznej.
W niedziele, na powrocie do domu podczas ruszania spod świateł "coś" sie zrobiło. Moro straciło moc, nie chciało wchodzić na obroty. Do domu jednak dojechałem.
święcie przekonany, że coś z paliwem wyprułem gaźniki na stół. Czyszczenie, ustawienie poziomu paliwa... bez zmian. W końcu zaglądnąłem do głowicy. Znaki na wałku powinny być w jednej linii z linia głowicy. Jak widać nie są.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Mentalnie byłem nastawiony na remont głowicy bo zwyczajnie wiedziałem, ze moje dźwigienki zaworowe wyglądają o tak:
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Mimo to nie byłem nastawiony na ów remont w tym miesiącu
Finalnie okazało się, że łańcuch wyciągnął sie do absurdalnej długości i wyszedł poza zakres pracy napinacza. W efekcie przeskoczył. Pozbawiając koło na wałku rozrządu kilku zębów.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Dzisiaj została pomyślnie przeprowadzona transplantacja. Jako dawca posłużył lekko starszy model. Przeszczep się przyjął. Pacjent ożył. Co prawda jest na rekonwalescencji bo jeszcze dodatkowo muszę przeszczepić stator z mojego silnika. A przynajmniej mam nadzieję, że tylko stator. Mój motocykl ma lekko nowszą wersję elektroniki sterującej a co za tym idzie inny czujnik położenia wału korbowego. W najgorszym wypadku do wymiany będzie również rotor.
Nowe serducho robi dobre wrażenie. Pomiar wykazał prawidłową kompresję, jak widać na załączonych obrazkach dźwigienki zaworowe wyglądają "jak nowe". Silnik ma zlany świeży lej, wkręcone nowe świeczki. Pozwoliłem sobie zresetować licznik inspekcji technicznej.
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
-
- Road Racer
- Posty: 928
- Rejestracja: 27 sie 2017, 2:07
- Imię: Dawid
- Motocykl: Aprilia Tuareg
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kawa u mnie: Tak
- Zlot Skulsk IV:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Kontaktowanie:
Re: Suzuki DR 800s "Big"
Narzędzia
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Nie masz uprawnien by zobaczyc obrazek!
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość