Pytałem o ciśnienie.mirage pisze:Stawiam na pierścionki.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pytałem o ciśnienie.mirage pisze:Stawiam na pierścionki.
Do pomiaru przepustnice powinny być w pełni otwarte. Pomiar przeprowadzamy na w pełni naładowany akumulatorze w "obie strony".michcron pisze:W mojej opinii 11-12 bar to dobry wynik. Różnica 1 bara pomiędzy pomiarami zimny/ciepły silnik też jest normalny. Ja bym się nie czepiał do takiej kompresji.
Na pomiar kompresji mają wpływ różne czynniki. Obroty rozrusznika, otwarcie przepustnic, przyrząd do pomiaru.
Może "gumki" na trzonkach zaworowych, a nie poerścionki? Tak obstawiam jeśli pali olej. Można się pokusić na wymianę bez zdejmowania głowic. Tam masz chyba tylko 4 zawory?
dejv pisze:Do pomiaru przepustnice powinny być w pełni otwarte. Pomiar przeprowadzamy na w pełni naładowany akumulatorze w "obie strony".
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości