Filtr paliwa - zawór zwrotny
Regulamin forum
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
- Waldi
- Maniac Rider
- Posty: 2524
- Rejestracja: 01 mar 2017, 22:49
- Imię: Waldemar
- Motocykl: Peugeot Satelis 125, Suzuki Burgman UH125A
- Lokalizacja: Rzeszów
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
- Zlot Iłki V:
- Zlot Jeziorsko VI:
- Zlot Kruszwica VII:
- Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
- Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
- Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
- Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
- Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
- Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
- Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
- Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
- Kontaktowanie:
Filtr paliwa - zawór zwrotny
W poprzednim sezonie zdarzało się, że po kilkudniowym postoju musiałem kilka razy podpompowywać paliwo żeby odpalił. Po wymianie filtra paliwa odpaliłem satka. Po wyłączeniu widać było jak paliwo odpływa z filtra. Dlatego nie chcąc ingerować w pompę paliwa na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra założyłem zawór zwrotny. W tej chwili paliwo pozostaje w filtrze-nie odpływa, a satek odpala. Czas pokaże czy dobrze zrobiłem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości