Filtr paliwa - zawór zwrotny

Awarie i serwis twojego motocykla.
Regulamin forum
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
Awatar użytkownika
Waldi
Maniac Rider
Posty: 2524
Rejestracja: 01 mar 2017, 22:49
Imię: Waldemar
Motocykl: Peugeot Satelis 125, Suzuki Burgman UH125A
Lokalizacja: Rzeszów
Zlot Jeziorsko I:
Zlot Złoty Potok II:
Zlot Jeziorsko III:
Zlot Iłki V:
Zlot Jeziorsko VI:
Zlot Kruszwica VII:
Sulejów - Ósme spotkanie formowe.:
Bocheniec - Dziewiąte spotkanie forumowe.:
Kruszwica - Dziesiąte spotkanie forumowe.:
Dąbie - Jedenaste spotkanie forumowe:
Bocheniec - Dwunaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Trzynaste spotkanie forumowe.:
Gaj Stolarski - Czternaste spotkanie forumowe.:
Czerna - Pietnaste spotkanie forumowe.:
Sabatówka - Szesnaste Spotkanie forumowe:
Kontaktowanie:

Filtr paliwa - zawór zwrotny

Postautor: Waldi » 28 mar 2018, 8:23

20180327_120723.jpg

W poprzednim sezonie zdarzało się, że po kilkudniowym postoju musiałem kilka razy podpompowywać paliwo żeby odpalił. Po wymianie filtra paliwa odpaliłem satka. Po wyłączeniu widać było jak paliwo odpływa z filtra. Dlatego nie chcąc ingerować w pompę paliwa na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra założyłem zawór zwrotny. W tej chwili paliwo pozostaje w filtrze-nie odpływa, a satek odpala. Czas pokaże czy dobrze zrobiłem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Wróć do „Warsztat”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości