OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Regulamin forum
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
Ważne! Podawajcie tytuł tematu według następującego schematu: pełna nazwa motocykla - opis problemu np. Suzuki RM 125 - nie chce odpalać.
- Turu
- Plecak
- Posty: 54
- Rejestracja: 01 mar 2018, 10:59
- Imię: Karol
- Motocykl: Suzuki marauder gz 125
- Lokalizacja: Niemce
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Powiem ci że nigdy nie kręciłem moto to odcięcia ....szkoda maszyny
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
W Virago kosztem niestety spalania przerobiłem gaźnik dając większe dysze oraz zwiększyłem początkowa średnicę dolotu wywalając zwezke.
Praca silnika znacznie się poprawiła, żywiej reaguje na gaz. V max jak był ok 110 na liczniku tak jest z tą różnicą że jest moc na każdym biegu.
A co do spalania wzrosło o ok 0,5 litra.
Kolejnym zabiegiem jest u mnie zakup 2 silnika którego powoli kończy się remont, 20 lat mogło zabić kilka koni, dam znać w moim temacie jakie są efekty. Pozdrawiam
Praca silnika znacznie się poprawiła, żywiej reaguje na gaz. V max jak był ok 110 na liczniku tak jest z tą różnicą że jest moc na każdym biegu.
A co do spalania wzrosło o ok 0,5 litra.
Kolejnym zabiegiem jest u mnie zakup 2 silnika którego powoli kończy się remont, 20 lat mogło zabić kilka koni, dam znać w moim temacie jakie są efekty. Pozdrawiam
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Serio
Zabezpieczenia jak w skuterze z ryżu
Dzizas, nie sądziłem że to może być tak proste hahaha
Zabezpieczenia jak w skuterze z ryżu
Dzizas, nie sądziłem że to może być tak proste hahaha
- PanoramiX
- Road Racer
- Posty: 786
- Rejestracja: 04 maja 2017, 11:44
- Imię: Pawel
- Motocykl: Honda VT700 / Virago XV 125
- Lokalizacja: ESI
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Zamiast druciarstwa jak w poście wolfqanqa, który wrzucił to chyba tylko dla jaj, polecałbym doprowadzenie swojej maszyny do porządku lub sprawdzenia, czy wszystko jest jak mamusia fabryka przewidziała.
Znaczenie ma w zasadzie wszystko w 125 jeżeli chodzi o sprawy techniczne pod kątem osiągów. Od ciśnienia w oponach po skład mieszanki.
Póki jeszcze jest czas zimowo garażowy, weź do ręki serwisówkę i przejrzyj swój motocykl. To naprawdę nie jest trudne. Nie kombinuj na wyrost z modułem, tylko ogarnij rzeczy podstawowe. Sprawdź stan świec, przewody WN, obejrzyj filtr powietrza i paliwa, wymień olej, sprawdź stan łożysk na kołach, ustaw luzy zaworowe, wyczyść gaźnik, wyreguluj linki sprzęgła/gazu, wyreguluj skład mieszanki, zobacz czy sprzęgło nie ma już dosyć...
Masz naprawdę wiele możliwości, żeby normalnymi metodami, doprowadzić swoją maszynę do maksymalnych osiągów.
Pociąć przewody i podziurawić tłumik zawsze możesz później, gdy zawiodą cywilizowane i zgodne ze sztuką metody.
Oczywiście to Twój motocykl i jak będziesz chciał, to możesz go nawet zrzucić z mostu. Nikt tego nie zabroni.
Na upartego możesz też jak będziesz lutował opornik, przyspawać od razu żagiel. Będzie 3 węzły na + do szybkości, o stylu nie wspomnę.
Znaczenie ma w zasadzie wszystko w 125 jeżeli chodzi o sprawy techniczne pod kątem osiągów. Od ciśnienia w oponach po skład mieszanki.
Póki jeszcze jest czas zimowo garażowy, weź do ręki serwisówkę i przejrzyj swój motocykl. To naprawdę nie jest trudne. Nie kombinuj na wyrost z modułem, tylko ogarnij rzeczy podstawowe. Sprawdź stan świec, przewody WN, obejrzyj filtr powietrza i paliwa, wymień olej, sprawdź stan łożysk na kołach, ustaw luzy zaworowe, wyczyść gaźnik, wyreguluj linki sprzęgła/gazu, wyreguluj skład mieszanki, zobacz czy sprzęgło nie ma już dosyć...
Masz naprawdę wiele możliwości, żeby normalnymi metodami, doprowadzić swoją maszynę do maksymalnych osiągów.
Pociąć przewody i podziurawić tłumik zawsze możesz później, gdy zawiodą cywilizowane i zgodne ze sztuką metody.
Oczywiście to Twój motocykl i jak będziesz chciał, to możesz go nawet zrzucić z mostu. Nikt tego nie zabroni.
Na upartego możesz też jak będziesz lutował opornik, przyspawać od razu żagiel. Będzie 3 węzły na + do szybkości, o stylu nie wspomnę.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Gdzie tu guzik lubię to
PanoramiX a skąd wziąć taka elektrodę żeby żagiel przyspawać
Jakby co mam mały spinakier ale to tylko z wiatrem pomoże
A tak serio to silniki z czasem tracą swoje osiągi, zwłaszcza te wysilone i expoatowane na skraju swych możliwości. Tak pracujące silniki wymagają bardzo dużej troski więc na początek tak jak pisał Kolega należy zacząć od serwisu, zobaczyć co się dzieje. Sprawdzić zębatki, ich średnicę, stan. Zobaczyć czy łańcuch nie ma dość i nie stawia oporów. Zobaczyć ja się koła kręcą. Schudnąć kilka kilogramów
Warto też sprawdzić luzy zaworowe i kompresję możliwe że tam moc ucieka. Regulacja składu mieszanki też nie zaszkodzi.
Ciężko doradzać nie znając stanu serduszka Waszych cacuszek....
PanoramiX a skąd wziąć taka elektrodę żeby żagiel przyspawać
Jakby co mam mały spinakier ale to tylko z wiatrem pomoże
A tak serio to silniki z czasem tracą swoje osiągi, zwłaszcza te wysilone i expoatowane na skraju swych możliwości. Tak pracujące silniki wymagają bardzo dużej troski więc na początek tak jak pisał Kolega należy zacząć od serwisu, zobaczyć co się dzieje. Sprawdzić zębatki, ich średnicę, stan. Zobaczyć czy łańcuch nie ma dość i nie stawia oporów. Zobaczyć ja się koła kręcą. Schudnąć kilka kilogramów
Warto też sprawdzić luzy zaworowe i kompresję możliwe że tam moc ucieka. Regulacja składu mieszanki też nie zaszkodzi.
Ciężko doradzać nie znając stanu serduszka Waszych cacuszek....
- Turu
- Plecak
- Posty: 54
- Rejestracja: 01 mar 2018, 10:59
- Imię: Karol
- Motocykl: Suzuki marauder gz 125
- Lokalizacja: Niemce
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Panowie moja maruda ma 20 lat patrząc po częściach w niej oryginał jak tak go złożyli to jeszcze pożyje z tymi konikami co mu dała fabryka w made in japan jak komuś brakuje niech zmieni na mocniejszy silnik , albo kręci śrubke w zaciszu a później remont generalny , w tych pojemnościach moim zdaniem fabryki się nie powinno podrabiać .
-
- Uczeń
- Posty: 91
- Rejestracja: 13 kwie 2017, 17:48
- Imię: marek
- Motocykl: hyosung aqila
- Lokalizacja: BORUSZOWICE
- Zlot Jeziorsko I:
- Zlot Złoty Potok II:
- Zlot Jeziorsko III:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Jeden z naszych forumowiczów chwalił mi się że jego moto po przeróbkach jedzie 120km/h(było to w Mączkowiskach).Po około miesiącu dał info na forum że silnik kaput.Wniosek-było nie grzebać.Jeździmy 8 dych na godzinę i gitara!
- goral184
- Plecak
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 mar 2018, 13:08
- Imię: Piotrek
- Motocykl: Suzuki Marauder 125
- Lokalizacja: Łomża
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Dzięki Panoramix właśnie o to mi chodziło bo nie chcę za bardzo przerabiać motocykla a po prostu doprowadzić go do stanu fabrycznych osiągów. Tym bardziej że dowiedziałem się że moja maszyna nie ma blokady prędkości. Teraz tylko problem w tym że nie mam za bardzo pojęcia o mechanice. Ma ktoś może instrukcję lub jakiś tutorial do gz 125 bo nigdzie nie mogę znaleźć?
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Pierwsze 10 sek szukania
https://www.zachowajto.pl/!qMNLR5Ly/gs- ... al-eng-pdf
https://www.zachowajto.pl/!qMNLR5Ly/gs- ... al-eng-pdf
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MateuH
- Easy Rider
- Posty: 532
- Rejestracja: 25 kwie 2017, 17:03
- Imię: Mateusz
- Motocykl: Yamaha Virago XV125
- Lokalizacja: Gdańsk, Wyspa Sobieszewska
- Kawa u mnie: Tak
- Drobna naprawa u mnie: Tak
- Kontaktowanie:
Re: OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI W GZ 125
Silnik w marudzę jest ten sam co w gn, czyli ten sam co w hyo ga125 którego miałem. Silnik prosty, ale nie żebym chciał obrazić tylko w sensie że łatwy w obsłudze. Nie narzekałem na ten silnik, przy starcie potrafił nawet koło w criusie podnieść co raz spowodowało że prawie miałem pełno w zbroi a były to początku motocyklizmu. Ps. Hyo miał chyba coś koło 11kW, dokładnie nie pamiętam, minusem był absolutny brak części i całkowity brak części
Nr bać się grzebania w silnikach i gaźnikach
Dbać o sprawy serwisowe i będziesz pan zadowolony
Nr bać się grzebania w silnikach i gaźnikach
Dbać o sprawy serwisowe i będziesz pan zadowolony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości